Jõuluootuses

Kuna Joosep läks nädalavahetuseks kodust ära ja temast tekkinud tühimikku oli vaja mul kuidagi täita, siis kutsusin Lindakese külla, kellega koos sai vastu võetud otsus, et nüüd on küll viimane aeg jõuluehted kapi sügavustest välja otsida.
Riputasime siis köögiaknale valged led-tulukesed ja kaks päkapiku sussikest, mis ma reedel Kaubamajaka Juskist soetasin. Jep, meil käivad päkapikud ja nagu te võib-olla olete juba aru saanud, siis mind nagu eriti ei morjenda, kui keegi peab seda lapsikuks ja totakaks, sest tegelikult on see minu meelest hästi armas, kui saad kellegile päkapikuna rõõmu valmistada (ja kusjuures mina pole veel ühtegi inimest kohanud, kes päkapiku nodi saades oleks täiesti emotsioonitu ja tuim). Alumine suss pildil (loe: põhjapõdraga) on Joosepi suss, aga ülemine (loe: lumememmega) on külalistele mõeldud või siis vahest ka mulle, kui ma päkapikule meelde tulen või kui ma eriti hea laps olen :D
Magamistuppa panime ka kardinapuu külge rippuma väikesed valged südamekujulised tulekesed, mille sees põleb punane tuluke...või oli see nüüd vastupidi :D No fakt on igatahes see, et tulekesed on südamekujulised ja punase-valge comboga. Pilti kahjuks ei teinud, sest Linda tüdines suht kiiresti nende sättimisest ära (hmm, kuigi tema oli alguses see kõige-kõige entusiastlikum...umbes nii entusiastlik nagu tahaks kõikidele maja korteriakendele tuled riputada). Nii, aga et veel rohkem magamistuppa pühadehõngu tuua, siis panin kohe ka punase ja valgega voodipesu, nüüd matchivad sajaga.
Selle suure jõulutulede üles riputamise aktsiooniga tuli mulle peale nii suur jõulutuhin, et tahtsin suisa juba metsa marssida, et üks tore kuusk koju vedada, mida siis ehtima hakata. Aga metsa ma ei läinud sellepärast, et kuna need on meie kõige esimesed jõulud, meie kõige esimeses oma kodus, siis ma leidsin, et maru armas oleks ühiselt, kogu perega, minna lumisesse metsa kuusejahile (loe: mina, Joosep ja kaks labraatorit). Meie toome oma kuuse 20. detsembril  RMK metsaalalt ehk et netist valime asukoha välja, maksame ja lähme rõõmsalt oma puule järgi. Kes aga kohe üldse silma otsaski ei seedi puude maha raiumist ja rohelist plastmassist hiiglasliku pudelharja ka ei soovi toanurka üles riputada, siis on teie jaoks müügil ka potikuused, mis on minu meelest niii armsad ja toredad. 

Kuuseehetest rääkides, siis mul on ikka jõle nunnud kuuseehted. Kuna elutuba on meil malbe ja õrn sirelililla, siis jõulupuu tuleb samuti lilla, valge ja hõbedasega. Mul on inglid, kes mängivad viiulit, lillad ja valged kuulikesed, läbipaistvad jõulumunad, mille sees on lumine kuusepuu, siis läikivat ja matti hõbedast karrast ning loomulikult ei puudu valged tulukesed, mis annavad selle viimase vungi. Kui saame ükskord oma kuuse ära ehitud, siis teen ka pilti, et näeksite, kui uhke ja särav jõulupuu meil on.

CONVERSATION

3 kommentaari:

  1. Nii armas! Ootan juba pilti kuusest. Mõtlesin ka natuke oma tuba kaunistada tulukestega, aga pole veel õigeid poest leidnud. Võibolla ostan hoopis lauakuuse (tehis) ja sinna külge panen tulukesed, et vähemalt tuppagi meeleolu tuua.
    M.

    VastaKustuta
  2. Jyskis olid kõige tavalisemad valged ja sinised tulukesed kuue eurtsiga müügis ja osta kuskilt aianduskeskusest mini potikuusk...see peaks olema kõigest mingi 20-30 cm pikk...mahub kenasti aknalauale või töölauale vms. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Vaatasin, et jyskis oli lauakuuski ka (6 või 7 eurot) + siis tahaks tulukesi ka. Aga see aasta vist ei raatsi osta.
      M.

      Kustuta

Back
to top